سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پابند الکترونیک در جنوب کرمان؛

۴۲ سارق منوجانی از پابند الکترونیکی استفاده می‌کنند

باحضور دادستان مرکزی کرمان طرح نصب پابند الکترونیک سارقین حرفه‌ای در زندان منوجان اجرایی شد.

 

 

 

 

با حضور مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان و جمعی از مسئولان قضایی طرح پابند الکترونیک در زندان منوجان اجرا شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در این رابطه گفت: ۴۲ نفر از سارقین شهرستان منوجان با پابند الکترونیکی مورد رصد و نظارت قرار دارند.

 

مصیب آسیابانی افزود: رعایت محدوده، پرداخت هزینه اولیه نصب، خرابی دستگاه‌های پابند الکترونیکی و بعد مسافت شهرستان تا مرکز استان از جمله نواقص استفاده از این تجهیزات می‌باشد.

وی از رییس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان برای کمک به راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان قدردانی کرد و گفت: پیش از این مردم منوجان مجبور بودند برای انجام کار‌های ثبتی خود به شهرستان مجاور بروند.

وی با بیان اینکه دسترسی سریع و آسان مراجعین به دستگاه قضائی یکی از اهداف قوه قضائیه می‌باشد، تصریح کرد : بخشی از این خدمت را دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه می‌دهند، اما صرف وجود یک دفتر در شهرستان، نارضایتی عمومی را بوجود آورده است.

وی افزود: بخش آسمینون از توابع شهرستان منوجان که حدود ۱۹ هزار جمعیت دارد فاقد دفتر خدمات قضایی است و لازم است تعداد دفاتر خدمات قضایی در شهرستان افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرایی شدن دستورالعمل ساماندهی توقیف و ترخیص وسایل نقلیه، کلیه وسایل نقلیه در دو پارکینگ شهرستان ساماندهی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.