سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۶ اسلحه شکاری توسط محیط زیست خراسان شمالی 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۴۶ قبضه اسلحه شکاری مجاز و غیر مجاز از شکارچیان متخلف کشف و ضبط گردید.

حمید فخرانی گفت : در سه ماهه نخست امسال ۱۱ قبضه اسلحه شکاری و در سه ماهه دوم امسال ۳۵ قبضه اسلحه و در مجموع در شش ماهه نخست امسال ۴۶ قبضه اسلحه شکاری شامل ۱۳ اسلحه غیر مجاز و ۳۳ اسلحه مجاز در سطح استان کشف و ضبط گردید.

او گفت : کشف این تعداد اسلحه حاصل تلاش خالصانه و شبانه روزی محیط بانان سطح استان می‌باشد که در همین رابطه تعداد ۴۲ نفر متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

گفتنی است؛ اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو، مناطق حفاظت شده قرخود، گلول، سرانی و پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم، مناطق شکار ممنوع شمال و شمال غرب سالوک، باغی، تخت ایران، شاه جهان و شکار مموع مرزی را با کمبود شدید محیط بان مدیریت می‌کند، لذا از کلیه هم استانی‌ها تقاضا شود با توجه به نزدیک شدت به فصل جفت گیری گونه‌های از قبیل قوچ و میش، کل و بز و آهو در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به نزدیکترین اداره محیط زیست و یا به شماره ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

برچسب ها: محیط زیست ، کشف اسلحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.