سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ دستورالعمل نحوه محاسبه افت قیمت خودرو در تصادفات به کجا رسید؟

قائم‌مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی در خصوص آخرین جزئیات ابلاغ دستورالعمل نحوه محاسبه افت قیمت خودرو در تصادفات نکاتی را مطرح کرد.

مجید مشعلچی قائم‌مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی بیمه در خصوص آخرین جزئیات ارسال دستورالعمل نحوه افت قیمت خودرو در تصادفات به شرکت‌های بیمه گفت: دستورالعمل نحوه محاسبه افت قیمت خودرو در تصادفات تقریبا از منظر بیمه مرکزی نهایی شده است، اما در برخی موارد اختلافاتی نظراتی میان فراجا و مجموعه کانون وکلای دادگستری وجود دارد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: تا آنجایی که توانستیم این اختلاف نظرات را به یکدیگر به ویژه با فراجا نزدیک کردیم، اما با کانون وکلای دادگستری اختلاف نظراتی وجود دارد باید یک زمان دیگری را برای کفایت مذاکرات بگذاریم و دستورالعمل را به شورای عالی بیمه ارسال کنیم تا شورا تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

او می‌گوید: در کل دستورالعمل تقریبا نهایی و اختلافات احصا شده و موارد را تا جای ممکن به یکدیگر نزدیک کردیم سعی می‌کنیم جلساتی را برگزار تا موارد اختلافی باز هم کمتر شود ولی اگر به نتیجه نرسد با همین اختلافات دستورالعمل به شورای عالی بیمه ارسال خواهد شد البته اختلافات هم خیلی زیاد نیست و با فراجا کمتر شده است در کل در تلاش هستیم این کار سرعت بیشتری بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.