سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گامی به سوی اشتغال و توسعه روستاها.

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خرد روستایی در خراسان شمالی

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی از ثبت نام برای اعطای ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی مشاغل خرد و خانگی در روستا‌های استان خبرداد.

صادق رمضان زاده گفت: این تسهیلات از محل تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ برای راه اندازی طرح‌های خرد و مشاغل خانگی جذب شده و از ۱۵ مهر ماه همزمان با روز روستا و عشایر ثبت نام در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور به آدرس tek.mcls.gov.ir آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سایت در خواست خود را ثبت کنند.

او گفت : این تسهیلات با کار مزد هشت درصد بوده و حداقل برای هر طرح ۱۵۰ میلیارد و حداکثر ۳ میلیارد تومان اعطا خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این تسهیلات را به افراد دارای شرایط پرداخت کنیم.

خرید ۵۷ نیسان حمل زباله برای روستا‌ها

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری استان در ادامه به اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تا کنون در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۵۷ نیسان حمل زباله با اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد تومان برای روستا‌های با تراکم جمعیتی بالا خریداری و تحویل دهیاری‌ها شده تا علاوه بر خدمات به روستای خود به روستا‌های همجوار هم خدمات رسانی کنند.

رمضان زاده گفت : همچنین از ابتدای امسال ۴۳۰ هزار متر مربع با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان آسفالت انجام شده است.

خراسان شمالی ۱۰ شهرستان و ۸۳۵ آبادی دارای سکنه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.