سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۷ طرح روستایی در تفتان

فرماندار تفتان گفت: هفت طرح عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی بخش گوهرکوه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

علیرضا شهنوازان بیان کرد: برای اجرای طرح‌های روستایی، حدود ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی افزود: المان قرآن اسکل آباد با ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار، زیرسازی و آسفالت معابر در روستای چاه میرین ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با حدود ۲۹ میلیارد ریال اعتبار و یک طرح مسکن روستایی با ۳ میلیارد ریال هزینه و همچنین سه طرح برق روستایی با ۱۷ میلیارد ریال هزینه در روستا‌های بخش گوهر کوه، جدول‌گذاری ۵ هزار مترمربع معابر با سه میلیارد ریال هزینه از طرح‌های افتتاحی امروز در شهرستان تفتان بود.
 
شهنوازان ادامه داد: پنج هزار مترمربع طرح هادی روستایی در نعمت‌آباد گوهر کوه تفتان نیز با پیش‌بینی اعتبار چهارمیلیاردریالی کلنگ‌زنی شد.
 
علی کرد نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان نیز بر ضرورت و اهمیت رونق گردشگری، حمایت از تولیدکنندگان روستایی و عشایری و جذب سرمایه‌گذاران در جهت ایجاد اشتغال و مقابله با معضل بیماری و بالابردن شاخص‌های اقتصادی تأکید کرد.
 
ادهم کرد مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: با حمایت‌های ویژه دولت اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات روستاییان شده و رتبه استان از ۳۱ به ۱۱ رسیده است.
 
نادر ابراهیمی بخشدار گوهر کوه تفتان نیز با اشاره به اینکه در این منطقه با حمایت‌های ویژه دولت اقدامات قابل‌توجهی شده است، گفت: در گرامیداشت روز ملی روستا شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، نمایشگاه عرصه محصولات صنایع‌دستی و گردشگری، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و خدماتی، تجلیل از مسئولان و تولیدکنندگان روستایی، بازدید از اثر ملی و طبیعی گل‌فشان پیرگل به‌عنوان تنها گل‌فشان غیر اقیانوسی کشور و منطقه خاورمیانه بودیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.