سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکان مدیریت فارس به دست کسی باشد که تنگنا‌های استان را بشناسد

جبهه اصلاحات فارس در نامه‌ای به رییس جمهور خواهان انتخاب گزینه‌ای برای سکانداری مدیریت استان شدند که آشنایی کامل با تنگنا‌های مدیریتی استان داشته باشد.

جبهه اصلاحات فارس در نامه‌ای به رییس جمهور خواهان انتخاب گزینه‌ای برای سکانداری مدیریت استان شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: از میان خیل شایستگان، آنها که به صفت آشنایی کامل با تنگنا‌های مدیریتی استان و پایگاه مردمی و اصلاح‌طلبی ممتاز هم متصف هستند و توسط نیرو‌های اصلاح‌طلب مورد تایید و معرفی قرار گرفته‌اند، برای سکانداری مدیریت استان انتخاب و معرفی فرمایید.

در ادامه این نامه آمده است؛ همدلی و همراهی اصلاح‌طلبان فارس همچنان پابرجاست.

جناب آقای دکتر پزشکیان 

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران 

با سلام و احترام

هنوز خاطره شیرین سفر شما به فارس در یاد‌ها زنده است و تواضع و محبت قلبی شما به مردم ما نیرو می‌دهد. حضور غیر منتظره شما در صحنه انتخابات همراه با اعلام قبلی جبهه اصلاحات ایران به عنوان تنها نامزد جبهه اصلاحات سبب شد خیل عظیم اصلاح طلبان فارس به عنوان پیشگامان این جنبش اصیل در دوم خرداد همچون ققنوسی از میان خاکستر برخیزند و یکدل و یکصدا، متحد و هماهنگ با امید به آینده‌ای بهتر برای پیروزی شما که به حق پیروزی خودشان بود، با دل و جان بکوشند و اطمینان می‌دهند تا آن بذر امیدی که کاشته شد، به رشد خود ادامه می‌دهد این اتحاد و همدلی هم پا بر جاست و به قول حافظ حقه مهر بدان مهر و نشان است که بود.

خواسته و مطالبه فارسی ها، چون همه ملت ایران عمل به شعار وفاق به معنای اتحاد برای توسعه همه جانبه ایران عزیز با بهره‌گیری از همه استعداد‌ها و شایستگی‌هاست. اگر فارس مهد تمدن و مظهر مدارای ایرانیان است و همواره شایسته‌ترین فرزندان خود را برای خدمت به این مرز و بوم به منصه ظهور رسانده به طوری که به عنوان نمونه در تمامی کابینه‌های جمهوری اسلامی حضورشان مستمر بوده است آیا امروز بی‌شمار شایستگان فارسی کم شده‌اند؟ که به رغم گزینه‌های متعدد شایسته و دارای سابقه درخشان از مجاری متعدد، هیچ یک در قامت وزیر و یا معاون رییس جمهور راه به کابینه چهاردهم پیدا نکردند؟ 

ما به عنوان پشتیبانان همیشگی شما محذورات و مقدورات شما را درک می‌کنیم و به باور شما به شایسته‌سالاری عمیقاً باور داریم، اما از استمرار حضور مدیران استانی انحصاری در یک نگاه بسته بی‌طاقت شده‌ایم. انتظار داریم از میان خیل شایستگان، آنها که به صفت آشنایی کامل با تنگنا‌های مدیریتی استان و پایگاه مردمی و اصلاح‌طلبی ممتاز هم متصف هستند و توسط نیرو‌های اصلاح‌طلب مورد تایید و معرفی قرار گرفته‌اند، هرچه زودتر اصلح را برای سکانداری مدیریت استان انتخاب و معرفی فرمایید و استمرار این وضعیت تعلیق را به پایان برسانید.

اصلاح‌طلبان استان فارس اطمینان می‌دهند که نهایت همراهی و مساعدت و در عین حال نقد مشفقانه و منصفانه را در جهت نیل به اهداف برآمده از انتخابات اخیر با صدای واحد داشته باشند و البته انتظار دارند که این صدا شنیده شود و از ظرفیت شایستگان استان فارس برای پر کردن کرسی‌هایی که با انحصارطلبی‌ها از چرخه پیشرفت استان حذف شده اند، هرچه زودتر استفاده گردد و در این راه همه ظرفیت جبهه اصلاحات فارس در خدمت دولت وفاق قرار دارد؛ و توفیق از خداست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.