سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه بیش از ۱۱۴ هزار خدمت رسانی در بیمارستان شهدای دهگلان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان، از ارائه بیش از ۱۱۴ هزار خدمت رسانی در بیمارستان شهدای دهگلان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

علی مریدی گفت: در بیمارستان شهدای شهرستان دهگلان خدمات مختلفی در بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری و پاراکلینیک‌ها انجام شده است، که بخش اورژانس با بیش از ۶۳ هزار ویزیت سرپایی و ۱۴ هزار ویزیت بستری، پرکارترین بخش بیمارستان بوده است و همچنین در بخش‌های داخلی، کودکان، نوزادان و زایمان نیز تعداد قابل توجهی بیمار بستری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان، بیان کرد: در بخش‌های پاراکلینیکی مانند آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی نیز خدمات گسترده‌ای به بیش از ۱۹ هزار بیمار ارائه شده است.

 مریدی با تأکید بر اهمیت خدمات ارائه شده، عنوان کرد: این آمار نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای دهگلان برای ارتقای سطح سلامت مردم شهرستان است همچنین افزایش مراجعه بیماران به این بیمارستان، بیانگر اعتماد مردم به خدمات ارائه شده و کیفیت بالای درمان است.

وی گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خدمات درمانی، بیمارستان شهدای دهگلان در تلاش است تا با گسترش امکانات و بهبود کیفیت خدمات، پاسخگوی نیاز‌های روزافزون مردم شهرستان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.