سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم:

قم امن‌ترین شهر کشور برای زنان است

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: طبق مطالعات انجام شده توسط مرکز افکارسنجی فراجا شهر قم امن‌ترین شهر برای تردد زنان در ساعات پایانی شب است.

 محمدرضا فرح بخش امروز  دوشنبه شانزدهم مهر در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم از نظر شاخص‌های امنیتی و اخلاقی در کشور رتبه خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه استان قم در بحث احساس امنیت شهروندان رتبه دوم کشور و در بحث توانمندی پرسنل انتظامی در اجرای مأموریت‌ها رتبه دوم را دارد، افزود: بر اساس مطالعات مرکز افکارسنجی فراجا قم امن‌ترین شهر کشور در حوزه تردد زنان در سطح شهر به ویژه در ساعات پایانی شب است.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با اشاره به معضل زمین‌های بی دفاع شهری خاطرنشان کرد: زمین‌های خالی که محل تجمع افراد معتاد شده و جرم در آن اتفاق می‌افتد باید مورد توجه شهرداری قم قرار بگیرد که در برخی موارد اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده و مسئله با همت شهرداری منطقه برطرف شده است.

فرح بخش با اشاره به درخواست مدیریت شهری برای افزایش تعداد کلانتری در بوستان‌های شهری اضافه کرد: اگر بخواهیم کلانتری افزایش دهیم خوب است در کنار این باید فرهنگ‌سازی شود.

وی گفت: از شورای شهر و شهرداری قم خواهش می‌کنیم برای فرهنگ‌سازی در بوستان‌ها با تهیه زیرساخت‌هایی اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: بوستان‌های شهری از بهترین نقاط تجمع هستند که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان از ظرفیت آنها برای ارتقای مهارت‌های اجتماعی در میان شهروندان استفاده کرد.

منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.