سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به مشکلات ۷۰۰ ایثارگر در فارس طی امسال

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از ابتدای امسال ۷۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فارس در قالب دیدار‌های عمومی و برگزاری میز خدمت‌های بنیاد استان با وی دیدار و ملاقات داشته‌اند.

ابراهیم بیانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در ۲۸ جلسه دیدار‌های عمومی هفتگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و همچنین میزخدمت‌های بنیاد استان در مساجد و دستگاه‌های اجرایی استان با حدود ۷۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس دیدار چهره به چهره داشته است.

او افزود: هدف از این دیدارها، تکریم و بزرگداشت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بررسی مشکلات و مسائل آن بزرگواران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تلاش می‌کنیم با برگزاری میز‌های خدمت در مساجد شهر شیراز و همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم قدم کوچکی در راستای تسهیل در ارائه خدمات رسانی و پیگیری مسائل ایثارگران برداریم.

بیانی ادامه داد: در این راستا امسال برای نخستین بار در کشور تاکنون ۲ میز خدمت با حضور ایمانیه، استاندار فارس و ۸ میز خدمت با حضور حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس و مسئولان دستگاه قضایی استان در جهت پیگیری مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران فارس در بنیاد استان برگزار شده است.

به منظور تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس چهارشنبه، ۱۸ مهر با حضور در سامد استانداری، پاسخگوی سئوالات ایثارگران خواهد بود.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان فارس جهت ارتباط تلفنی با مدیرکل بنیاد استان و پیگیری مسائل خود می‌توانند در روز چهارشنبه، ۱۸ مهر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح با سامانه تلفنی ۱۱۱ تماس حاصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.