سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیارد ریالی خیرین یزدی به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، از کمک سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران استان به مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن خبر داد.

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از ابتدای شروع طرح به وقت همدلی جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست  و خیر شهر جهانی یزد مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال  برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری گردیده است.

وی گفت: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۳۴ دستگاه پوز بانکی جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیات‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، مراکز درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهر‌های استان مستقر هستند.

عشقی با بیان اینکه این پویش با استقرار چادر‌های هلال احمر در سطح استان ادامه دارد عنوان کرد: همچنین جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ زده در قالب پویش به وقت همدلی، با مشارکت ۲۵۱ نفر از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران، مربیان و اعضای خانه‌های هلال و پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

وی ادامه داد: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

عشقی به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و گفت: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.