سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به بیش از ۶۹۰ پرونده تخلف حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۶۹۳ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای استان در کمیسیون‌ها ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

ایوب کرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۶۹۳ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای این استان در کمیسیون‌های ماده ۱۲،۱۱و۱۴ مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: از این میزان پرونده رسیدگی شده تعداد ۳۲۲ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱،۲۷۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۴ مربوط به مالکین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ۹۷ پرونده نیز در کمیسیون ماده ۱۲ ویژه شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رعایت نکردن مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، رعایت نکردن مقررات مربوط به نرخ و بلیت مسافری، رعایت نکردن مقررات مهار مناسب بار و صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی از جمله تخلفات صورت گرفته در این استان بوده است.

کرد در خاتمه یادآور شد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.