سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح ساماندهی ورزش‌های همگانی در سیستان و بلوچستان با ارائه خدمات رایگان ورزشی

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، طرح ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی با هدف توسعه سلامت شهروندان در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

امید راستی گفت:  این طرح با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و تجهیز ۱۰ سالن ورزشی در زاهدان، به صورت رایگان اجرا می‌شود.

راستی ضمن تاکید بر اهمیت سلامت عمومی شهروندان، افزود: «این طرح با هدف افزایش سطح سلامت جامعه و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت‌های ورزشی همگانی اجرا می‌شود. در این راستا، شهروندان می‌توانند با حضور در سالن‌های تعیین شده، زیر نظر مربیان متخصص هیأت ورزش‌های همگانی، به ورزش بپردازند و از مزایای آن برای حفظ و ارتقای سلامتی خود بهره‌مند شوند.»

وی ادامه داد: «فرآیند اجرایی این طرح شامل شناسایی اماکن، تجهیز سالن‌ها و تربیت مربیان متخصص با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده است. اکنون این طرح در شهرستان زاهدان وارد مرحله اجرا شده و به زودی در سایر شهرستان‌های استان نیز عملیاتی خواهد شد.»

وی اظهار کرد: شهروندان زاهدانی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اماکن ورزشی و زمان اجرای برنامه‌ها می‌توانند به مجموعه ورزشی شهید طباطبایی شهرداری واقع در زاهدان، بلوار شهید طباطبایی تقاطع خیابان سعدی مراجعه یا در ساعات اداری با شماره ۰۹۰۲۲۰۳۴۰۷۴ تماس حاصل کنند.

وی افزود: این طرح فرصتی ویژه برای شهروندان زاهدانی و سایر هم‌استانی‌هاست تا در فضایی مناسب و رایگان به تقویت سلامت جسمی و روانی خود بپردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.