سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیاتی شدن طرح فتحان در سراسر استان یزد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: طرح فتحان با هدف جلب مشارکت مردمی و رفع موانع ذهنی و فرهنگی جوانی جمعیت در همه شهرستان‌ها در حال اجراست.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مسئولان محلی مهریز گفت: طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) با ارائه مجموعه‌ای از مشوق‌های مختلف از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی و خدمات اقتصادی به خانوار‌ها قصد دارد به افزایش جمعیت استان کمک کند.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت از اهمیت خاصی برخوردار است و برای اینکه کشور در آینده نزدیک با پیری و چالش جمعیت روبه رو نشود مردم و مسئولان باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار ادامه داد: طرح فتحان به صورت استانی و در همه شهرستان‌ها در حال اجراست و امیدواریم مدیران و مسئولان شهرستان‌ها به طور جدی این موضوع را اولویت کاری خود قرار دهند.

عزیزی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در استان تصریح کرد: اجرای طرح فتحان جزو طرح‌های محوری است و برای تحقق آن همه باید رسالت ملی خود را با جدیت انجام دهند.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح جوانی جمعیت تاکنون در همه مناطق استان شاهد اقدامات بسیار موثر در چند سال اخیر بودیم و به دلیل اهمیت موضوع انتظار می‌رود بیش از گذشته اقدام شود و ما امیدواریم با اجرای این طرح، استان یزد به یکی از پیشگامان در زمینه جوانی جمعیت تبدیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.