سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به مطالبات شهروندان در اولویت است

شهردار زرند از شهرک مسکن مهر بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات و مطالبات ساکنان این منطقه آشنا شد و ساکنین به بیان مشکلات خود پرداختند.

  ضیا الدینی شهردار زرند باحضور معاونین عمرانی و خدمات شهری شهرداری، از شهرک مسکن مهر بازدید و از نزدیک با مشکلات و مطالبات ساکنان این منطقه آشنا شوند و ساکنین به بیان مشکلات خود پرداختند.

شهردار زرند در این بازدید میدانی که در راستای ارتباط مستقیم با شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان شد اشاره کرد و گفت: بر اساس این گزارش ساماندهی و ایمن‌سازی ورودی و خروجی‌های این شهرک، بهسازی و تنظیف معابر، فضاسازی و کاشت درخت در معابر اصلی، که به زیباسازی محیط کمک شایانی می‌کند.

وی یکی دیگر از مسائل مطرح شده افزود: اجرای سرعت‌کاه در معبر اصلى مهرگان در جلوی مدرسه ابتدایی این شهرک توسط مدیر و معلمین مدرسه پیشنهاد شد تا امنیت دانش‌آموزان در هنگام تردد تأمین شود. 

شهردار زرند در این بازدید ضمن شنیدن مشکلات و مطالبات ساکنان، تأکید کرد و افزود: مدیریت شهری همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات مردم است و تلاش خواهیم کرد تا با همکاری معاونت‌های مربوطه به منظور بهبود وضعیت و رسیدگی مطالبات ساکنین اقدامات لازم برای تحقق خواسته‌های مطرح شده در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

برچسب ها: شهرداری ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.