سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت بهسازی و توسعه جاده‌های شهرستان اردل

نماینده اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه از محور‌های ارتباطی این شهرستان، باید جاده‌های آن بهسازی شود و توسعه یابد.

حمید جهانگیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توسعه جاده‌های مواصلاتی به مرکز شهرستان اردل یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است.

وی افزود: از مسئولان تقاضا داریم که بهسازی جاده چهار خطه سه راهی خراجی به اردل را هر چه زودتر در دستور کار قرار دهند.

احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مردم ولی‌نعتمان ما هستند و جامعه شورایی اگر موضوعی را پیگیری می‌کند انگیزه شخصی نداشته و دغدغه مردم را دنبال می‌کند.

وی گفت: در جلسه‌ای به جهت حمایت از حقوق مردم عامه موضوعی را مطرح و پیگیری کردیم، ولی متاسفانه با برخورد بد مسئولان در جلسه روبرو شدیم و این را توهین به مردم یک شهرستان دانستیم.

هاشمی تصریح کرد: ما صدای مردمیم و فقط می‌خواهیم این موضوعات و مشکلات مردم به گوش مسئولین برسد، لذا درخواست می‌شود در تریبون نماز جمعه تذکرات لازم به برخی مسئولان داده شود و از طرفی اگر شورایی خواسته شخصی دارد هم به شخص شورا و هم به شخص تمکین‌کننده تذکر داده شود و برخورد برای هر دو طرف باشد نه یک طرفه.

روح الله عباسی نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری محروم است و با توجه به محرومیت‌هایی که داریم برای اینکه سریع‌تر به توسعه و پیشرفت برسیم باید چشم‌انداز ترسیم شود و مدیران ملزم شوند که بر اساس چشم‌انداز برنامه‌ریزی و حرکت کنند.

وی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری زیرساخت‌های کشاورزی، دامداری، گردشگری و صنعتی فراوانی وجود دارد، اما برای جذب سرمایه‌گذار شرایط را سخت می‌گیرند و سرمایه‌گذاران از استان رانده و جایی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند. لازم است جهت جذب سرمایه‌گذار روند امور اداری تسهیل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.