سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پیشکسوتان انتظامی سیرجان در آیین ویژه هفته انتظامی

مراسم تقدیر از پیشکسوتان انتظامی سیرجان با هدف تجلیل از زحمات پیشکسوتانی که سال‌ها در حوزه امنیت و نظم عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند، برگزار شد.

در چهارمین روز از هفته انتظامی، مراسم تقدیر از پیشکسوتان انتظامی شهرستان سیرجان با حضور علی یعقوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، و سرهنگ خواجه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با هدف تجلیل از زحمات و خدمات پیشکسوتانی که سال‌ها در حوزه امنیت و نظم عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند، برگزار شد.

علی یعقوبی با اشاره به اهمیت تلاش‌های نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه، از پیشکسوتان به عنوان ستون‌های مستحکم امنیت نام برد و اظهار داشت: زحمات و فداکاری‌های شما پیشکسوتان، پایه‌های امنیت امروز جامعه ما را تشکیل داده است و قدردانی از شما، قدردانی از آرامش و آسایش مردم است.

سرهنگ خواجه‌پور نیز در این مراسم با تأکید بر ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای پیشکسوتان انتظامی، گفت: شما با تجربه و تعهد خود الگوی مناسبی برای نسل‌های آینده هستید و امیدواریم بتوانیم از تجربیات ارزشمند شما در ارتقای کیفیت خدمات انتظامی بهره‌مند شویم.

در ادامه این مراسم با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری،معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،رییس عقیدتی و سیاسی ستاد انتظامی،رئیس حفاظت اطلاعات ستاد،هدایایی به پیشکسوتان انتظامی شهرستان سیرجان اهدا شد و از تلاش‌های آنان در حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی به عمل آمد.

این مراسم بخشی از برنامه‌های هفته انتظامی بود که به منظور ارج نهادن به زحمات کارکنان نیروی انتظامی و آگاهی‌بخشی به جامعه درباره اهمیت نقش این نیرو در تأمین نظم و امنیت برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.