سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۲ آمبولانس حمل جسد به شهرداری‌های حوزه جنوب ایلام

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با معاون عمرانی وزیر کشور۱۲ آمبولانس حمل جسد به شهرداری‌های این شهرستان‌ها اختصاص می‌یابد.

اسدالله چراغی اظهار کرد: در دیدار با " مهدی جمالی‌نژاد" معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دستورات لازم برای اختصاص ۱۲ خودروی حمل جسد به شهرداری‌های ۱۲ گانه شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران داده شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های فراوان در شهرستان‌های حوزه جنوب استان ایلام، متاسفانه شهرداری‌های منطقه بدون کمک دولت نمی‌توانند خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه دهند چرا که این شهرداری‌ها فاقد درآمد پایدار و درآمدزایی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درآمدزا نبود این شهرداری‌ها سبب شده که توسعه و عمران شهری به معنای واقعی در این مناطق و سطح شهرهای حوزه جنوب استان، آن گونه که باید و شاید شکل نگیرد.

چراغی با تاکید بر تلاش شهرداران برای برنامه ریزی مناسب توسعه عمران شهری و رضایت مندی شهروندان، گفت: زیرساخت‌های شهری در این مناطق نیازمند بهسازی است که با رایزنی و مساعدت معاون عمرانی وزیر کشور، علاوه بر قیر سهمیه‌ای دستورات لازم برای اختصاص بیشتر قیر یارانه‌ای به شهرداری‌های حوزه جنوب استان اخذ شده است.

وی یادآور شد: در این راستا تفاهم نامه‌ای شهرداری‌های این مناطق و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور منعقد شده بود که دستورات لازم برای تسریع در کار از سوی معاون عمرانی وزیر کشور داده شد.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری‌های این مناطق می‌توانند بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت طرف قرارداد سازمان همیاری شهرداری‌ها پیگیر تامین ماشین آلات مورد نیاز خود باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.