سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی:

استفاده سازمان‌هاو اشخاص ازاتباع غیرمجاز جریمه دارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت شناسایی و ساماندهی اتباع غیرمجاز در حال انجام است و استفاده از اتباع غیر مجاز جریمه دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و ساماندهی اتباع غیرمجاز خبر داد و گفت: هر سازمان و ارگانی که از اتباع غیرمجاز استفاده نماید اداره کار نسبت به جریمه آنان اقدام خواهد کرد.

سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در ایام بزرگداشت هفته نیروی انتظامی فراجا در نشست صمیمی با معتمدین شهر فردوسیه شهریار از شناسایی و ساماندهی ۷۵۰درصدی اتباع غیرمجاز خبر داد و بیان داشت: هر سازمانی و ارگانی که از اتباع غیرمجاز استفاده نماید اداره کار نسبت به جریمه آنان به مبلغ یک میلیون و ۹۶۰هزار تومان برای هر نفر اقدام خواهد کرد و توصیه پلیس در این خصوص تمامی سازمان ها علی الخصوص اتحادیه املاک این است که به این گونه افراد خانه اجاره ندهند که در صورت مشاهده توسط پلیس و دستگاه قضاء پلمب خواهند شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی چهار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است، اظهار داشت: شهروندان عزیز هرگونه نظرات، پیشنهاد و انتقاد و همچنین عملکرد مناسب پلیس را با تماس با سامانه ۱۱۰و یا ۱۹۷ اعلام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.