سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالد مشعل: طوفان‌الاقصی نقطه سیاهی برای اسرائیل و نویدبخش زوال آن است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین در نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی گفت که این عملیات مرحله جدیدی را در مبارزه با رژیم صهیونیستی رقم زد و نقطه سیاهی در تاریخ این رژیم جعلی باقی خواهد ماند.

شبکه الجزیره گزارش داد، خالد مشعل امروز دوشنبه در سخنانی تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی نقطه سیاهی در تاریخ رژیم صهیونیستی و بشارت بخش زوال این رژیم در آینده نزدیک است.

مشعل گفت: رژیم صهیونیستی شکست خورده و ناکام است و گردان‌های مقاومت حماسه پیروزی را با وجود همه جنایت‌های رژیم صهیونیستی رقم زدند.

وی با اشاره به حمایت و پیشتیبانی محور مقاومت از مقاومت و ملت فلسطین گفت: از برادران خود در لبنان و ایران و یمن و عراق که برای ما جانفشانی کرده و قافله‌ای از شهدا از جمله رهبران خود و در صدر آن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را نثار کردند، قدردانی می‌کنیم.

مشعل گفت: جنبش حماس رئیس و بسیاری از پرسنل و رزمندگان را برای قدس و سرزمین فلسطین نثار کرد.

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی تاثیرات راهبردی دارد و افق‌هایی را باز کرد و در یک سال، نتایج چندین ساله را رقم زد.

مشعل گفت: عملیات طوفان الاقصی امت اسلامی را متحد کرد و آزادسازی سرزمین فلسطین را تسریع بخشید و رژیم اسرائیل را به نقطه صفر بازگرداند، زیرا برای موجودیت خود می‌جنگد. آمار نظرسنجی‌های رسانه‌های صهیونیستی درباره شکست اسرائیل از حماس و فرار اشغالگران از سرزمین فلسطین و ترس آنها از سکونت در اطراف نوار غزه سخن می‌گوید.

وی گفت: طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد. مسئله فلسطین را به کانون توجهات بازگرداند و آن را دوباره احیا کرد. این عملیات نقشه یهودی سازی قدس را خنثی کرد.

مشعل گفت: خسارت‌های ما تاکتیکی و خسارت‌های اشغالگران راهبردی است. رژیم صهیونسیتی به سوی زوال و نابودی خود می‌رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
عجب طوفانی بود نتایجش چی بودن؟
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
این هنوز زندست؟ :)))
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
بکوری بدخواهان بله زنده است