سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت ۶۰ هزار نفر در کتابخانه عمومی اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی اردبیل عضو شدند.

پروانه رضاقلیزاده در جریان آغاز طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» در اردبیل گفت: بیش از ۶۰ هزار نفر در استان اردبیل عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که به صورت مستمر از خدمات نهاد کتابخانه‌های عمومی بهره می‌برند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل ضرورت مشارکت شهروندان را در توسعه کتابخانه‌های عمومی با اهدای کتاب یادآور شد و افزود: در طول سال با اجرای طرح‌های مختلف به ویژه نذر کتاب و طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی سعی می‌کنیم تا به غنای کتابخانه‌های استان بیفزاییم.
به گفته او، در قالب این طرح در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند کتاب‌های خود را که مطالعه کرده و یا دیگر نیازی به آن ندارند به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا ما شاهد غنی شدن ذخایر کتاب استان در رشته‌های مختلف باشیم.
رضاقلیزاده افزود: پویش نذر کتاب و اهدای کتاب، اهدای دانایی حرکت خوبی است که می‌تواند نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد و قطعا علاقه‌مندان بیشماری می‌توانند از شرایط فراهم شده برای مطالعه بهتر به ویژه در حوزه کتاب‌های کمک آموزشی دوران تحصیل استفاده کنند.
او در ادامه تصریح کرد: در کتابخانه‌های عمومی شرایط خوب برای مطالعه علاقه‌مندان به یار مهربان فراهم شده و ما امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز را تدارک دیدیم تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی بیش از گذشته بهره بگیرند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در سال‌های اخیر علاوه بر احداث کتابخانه‌های عمومی دولتی، با مشارکت خیران و نهاد‌های مختلف ساخت کتابخانه‌های کوچک مقیاس مورد توجه قرار گرفته و استقبال خوبی را از این کتابخانه‌ها شاهد هستیم.
رضاقلیزاده بیان کرد: به‌روزرسانی کتابخانه‌های عمومی استان به کتاب‌های جدیدالتألیف نیز از دیگر برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها است که در این راستا تأمین و خرید کتاب‌های مورد نیاز در سریعترین زمان انجام شده و تزریق آن را به کتابخانه‌های عمومی شاهد هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.