سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدبینی نزدیک به ۵۰ درصد صهیونیست‌ها نسبت به آینده‌ اسرائیل

یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان داد که ۴۸ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست به آینده‌ این رژیم بدبین هستند.

نظرسنجی جدید یک موسسه صهیونیستی نشان داد که  ۵۳ درصد از شهرک نشینان صهیونیست معتقدند که زمان پایان دادن به جنگ غزه فرا رسیده است.

براساس گزارش الجزیره، ۶۲ درصد شهرک نشینان بر این باورند که بازگشتن اسرا باید هدف اصلی سران رژیم تروریستی اسرائیل باشد. از سویی دیگر تنها ۸ درصد از صهیونیست‌ها معتقدند که تشکیلات خودگردان فلسطین باید غزه را پس از جنگ کنترل کند. در مقابل ۳۷ درصد از آنها معتقدند که پس از پایان جنگ، یک نیروی چندملیتی باید کنترل غزه را در دست بگیرد.

در ادامه این نتایج این نظرسنجی آمده است که ۳۸ درصد از صهیونیست‌ها جنگ فراگیر و چند منطقه‌ای را بزرگترین تهدید خارجی برای رژیم تروریستی اسرائیل می‌دانند. در همین راستا ۴۸ درصد از شهرک‌نشینان نسبت به آینده این رژیم بدبین هستند در حالی که ۴۵ درصد خوشبین بودند.

این در حالی است که چند روز پیش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک میلیون صهیونیست فلسطین اشغالی را ترک کرده و به کشورها و شهرهایی که از آنجا آمده‌اند و به ویژه اروپا و آمریکا بازگشته‌اند.

دفاتر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که هزاران صهیونیست دیگر نیز از ترس گسترش جنگ بین حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در حال ترک فلسطین اشغالی هستند. براساس اعلام این دفاتر، تمام ظرفیت‌های خالی رزرو برای سفر به خارج از فلسطین اشغالی پرشده است و امکان ثبت نام افراد جدید وجود ندارد.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.