سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلیه و بارگیری بیش از ۵۴ میلیون تُن کالا در بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان تخلیه و بارگیری انواع کالا در بنادر این استان نیمسال نخست ۱۴۰۳ را بیش از ۵۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۳۱ تُن اعلام کرد.

حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در تشریح عملکرد شش ماهه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه امسال در مجموع ۵۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۳۱ تُن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان تخلیه و بارگیری شده که از این میزان ۳۷ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۷۸۱ تُن کالای غیرنفتی بوده است. 

وی افزود: از مجموع عملیات جابه‌جایی انواع کالا در بنادر استان، ۴۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۲۷ تُن در بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از مجموع جابه‌جایی کالای غیرنفتی ۱۹ میلیون و ۸۲۸ هزارو ۴۲۵ تُن به مقاصد کشور‌های هدف صادر شده است. 

عباس‌نژاد  افزود: در این بازه زمانی از مجموع صادرات غیرنفتی در بنادر استان هرمزگان، ۱۷ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۹۴۳ تُن مربوط به بندر شهید رجایی بوده است.

وی همچنین با اشاره به صادرات پنج میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۶۰ تُن کالای نفتی از بنادر هرمزگان گفت: از میزان صادرات چهار میلیون و ۷۳۳ هزارو ۳۳۲ تُن آن از بندر شهید رجایی صادر شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در تشریح سایر فعالیت‌های شش ماهه امسال به بخش کاپوتاژ اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۱ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۲۸ تُن کالای نفتی کاپوتاژ شده که از این میزان ۹ میلیون و ۷۸ هزار و ۱۷۲ تُن مربوط به بندر شهید رجایی است.

عباس‌نژاد در بخش عملیات کانتینری نیز افزود: از مجموع یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۹۷ TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری، یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۲۶ TEU مربوط به بندر شهید رجایی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.