سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری میزبان دوره پیشرفته جستجو و نجات در سیلاب+تصاویر و فیلم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از آغاز دوره آموزشی منطقه‌ای تخصصی پیشرفته جستجو و نجات در سیلاب با حضور ۱۰ استان کشور به میزبانی شهرستان سامان خبرداد.

مسعود مثنوی اظهار داشت: این دوره آموزشی با هدف افزایش توانمندی و آمادگی نیرو‌های امدادی در مواجهه با حوادث سیلابی، توسط معاونت آموزش و پژوهش استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به بحران‌های ناشی از سیلاب‌ها، نیاز به آموزش‌های تخصصی در این زمینه بیش از پیش احساس می‌شود. این دوره با برگزاری کارگاه‌های عملی و نظری، امکان تبادل تجربیات و به‌روزرسانی مهارت‌های نجاتگران را فراهم می‌آورد تا در صورت بروز حادثه، بتوانند به بهترین نحو ممکن به کمک رسانی و نجات جان انسان‌ها بپردازند.

عباس رحیمی فرماندار شهرستان سامان بر اهمیت آماده‌سازی نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث طبیعی به ویژه سیلاب‌ها تاکید کرد و گفت: آموزش‌های تخصصی نظیر این دوره، باعث افزایش کارایی و سرعت عمل نیرو‌های امدادی در مواقع بحرانی می‌شود و به نجات جان انسان‌ها کمک می‌کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعیت هلال احمر در برگزاری این دوره، افزود: این دوره‌ها باید به صورت مستمر برگزار شود تا نیرو‌های امدادی همواره در بهترین شرایط ممکن برای مقابله با حوادث باشند.

شایان ذکر است؛ دوره آموزشی منطقه‌ای تخصصی پیشرفته جستجو و نجات در سیلاب با حضور ۲۲ نفر از نجاتگران از ۱۰ استان کشور از ۱۵ لغایت ۱۸ مهرماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان برگزار می‌گردد.

 
Array
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.