سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ نظامی صهیونیست در نبرد با حزب الله کشته و زخمی شدند

ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر در درگیری با حزب الله لبنان را تائید کرد.

ارتش اشغالگر سحرگاه روز دوشنبه از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو تن دیگر در نبرد ادامه دار با حزب الله در مرز با لبنان خبر داد.

براساس گزارش آناتولی، ارتش رژیم تروریستی اسرئیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروهبان ذخیره ایتای آزولای (۲۵ ساله) در نبردی در مرز لبنان کشته و دو سرباز دیگر به شدت مجروح شدند. هر دو سرباز مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفتند.

به گفته شاهدان عینی و کارشناسان، رژیم تروریستی اسرائیل خسارات جانی و مادی ناشی از درگیری‌های نظامی با حزب‌الله و نبرد‌های زمینی آن در نوار غزه را پنهان می‌کند و از عکاسی و انتشار عکس‌ها و کلیپ‌ها جلوگیری می‌کند و نسبت به ارائه هرگونه اطلاعات به رسانه‌ها هشدار داده است.

از ۲۳ سپتامبر گذشته، اسرائیل دامنه نسل کشی را که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ در غزه مرتکب شده است، از طریق حملات هوایی شدید و به شدت بی‌سابقه، به بیشتر مناطق لبنان، از جمله پایتخت آن بیروت، گسترش داده است.

بر اساس آمار‌های رسمی، در لبنان از آغاز بمباران متقابل در ۸ اکتبر، ۲۰۴۴ نفر شهید و ۹۶۷۸ نفر مجروح شدند که ۱۲۱۲ شهید و ۳۴۲۷ مجروح از کودکان و زنان هستند. حملات رژیم صهیونیستی به لبنان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار آواره از ۲۳ سپتامبر تا کنون برجای گذاشته است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
چرا اینقدر کم کشته میشن ؟؟؟