سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ عاطفه در ۲۸۵ مدرسه زرند نواخته شد

زنگ جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در ۲۸۵ مدرسه زرند نواخته شد.‌

زنگ جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور  در ۲۸۵ مدرسه زرند نواخته شد.‌

 سیدرضاحسینی نژاد، فرماندار زرند در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه شاهد شهرستان زرند با حضور فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه و رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره)  نواخته شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت: به دنبال این هستیم که با تامین نیاز دانش آموزان، این افراد به عنوان آینده سازان کشور دغدغه‌ای به جز تحصیل را نداشته باشند و زمینه ارتقای بیش از پیش آن ها فراهم شود. 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل و تهذیب، افزود: اکنون شاهد این هستیم که دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توانسته اند در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

جعفری، مدیر آموزش و پرورش زرند نیز گفت: دانش آموزان زرندی در ۲۸۵ مدرسه با برگزاری شور عاطفه‌ها، نوع دوستی را معنا می‌کنندو به صورت عملی با احسان و نیکوکاری آشنا و در کنار تحصیل و آموزش با این کار نیک و خیر بزرگ می شوند.

وی افزود: باید فرهنگ انفاق و نیکوکاری از کودکی در مدارس در بین فرزندان این مرز و بوم تقویت شود تا شاهد برچیده شدن فقر و تنگدستی در جامعه باشیم.

جعفری بیان داشت: شور عاطفه‌های امسال باشعار آینده ساز باشیم و با جمع آوری کمک‌های مردمی با هدف تامین نیاز‌های دانش آموزان نیازمند برگزارمی شود تا به کمک شما دانش آموزان و خانواده‌های خیر، هیچ دانش آموزی به دلیل بروز مشکلات مالی، مجبور به ترک تحصیل نشود.

زمانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرند در این آیین گفت: اجرای برنامه شور عاطفه ها با هدف تامین ملزومات مورد نیاز دانش آموزان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.