سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام نقدعلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ظرفیت قانونی برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان مهیاست

نماینده مجلس گفت: اگر شکایاتی که مردم فلسطین و لبنان مطرح می‌کنند به شکل عادلانه بررسی شود ظرفیت قانونی برای محکومیت صهیونیست‌ها موجود است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیام عملیات وعده صادق ۲ گفت: پیام عملیات وعده صادق ۲ این بود که خیالات باطلی که رژیم صهیونیستی و ایالات متحده داشتند را از سر آنها بیرون کرد چراکه آنها فکر می‌کردند با یک قدرت‌نمایی با موشک‌های سنگرشکن می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را از تصمیم قطعی‌اش برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی منصرف کنند که این خیال باطل با پاسخ موشکی سپاه پاسداران از سر آنها بیرون شد.

وی اظهار کرد: مردم ما کسانی هستند که تا پای جان برای اسلام، میهن، کیان و استقلال خود ایستادند و برخلاف آن چیزی که آنها تصور می‌کردند که می‌توانند از خوردن موشک‌های هایپرسونیکی که شلیک کردیم جلوگیری کنند، اما اقدامات آنها مثل تار عنکبوت سست بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس افزود: همه کشور‌های منطقه و ارتجاعیون به خط شده بودند که گنبد پوشالی موسوم به آهنین اسرائیل را پشتیبانی و آن را تقویت کنند، اما مرتجعیون منطقه دیدند که نمی‌توانند طرفی ببندند و یقیناً این باید درسی باشد هم برای مرتجعین منطقه و هم برای رژیم صهیونیستی و باید بدانند که جز با تمکین و تسلیم در مقابل اراده ملت‌ها راهی برای آنها وجود ندارد.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار کرد: در سخنرانی که نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل داشت اکثریت حضار جلسه محفل را ترک کردند یعنی امروز فضای بین‌الملل، ملت‌ها و حتی دولت‌ها همگی ضد رژیم صهیونیستی است و در حمایت از مظلومین غزه است و یقیناً اگر شکایات و دادخواهی‌هایی که مردم فلسطین و لبنان مطرح می‌کنند به شکل عادلانه بررسی شود ظرفیت قانونی هم موجود است و منشور سازمان ملل متحد و منشور حقوق بشر یقیناً رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: امروز عمده کشور‌ها طرفدار ملت فلسطین هستند البته آنها از حق ناحق وتوی خود سوءاستفاده می‌کنند، اما بالاخره فضایی که در دنیا در حال ایجاد شدن است دیری نمی‌پاید که استمرار این وضع ظالمانه خیلی طول نخواهد کشید و ما باید وظیفه خود برای رساندن مظلومیت و واقعیات غزه به دنیا را انجام دهیم البته امروز اگر فریاد هم نزنیم می‌بینیم چطور صحنه‌های جنایات صهیونیست‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود و حتماً این تلاش‌ها یک روزی به نتیجه خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
شما عدالت رو تو کشور خودمون اجرا کن بعد حرف از محکوم کردن کشور های دیگه بزن فکر کردید دنیا هم مثل دادگاه های خودتون که هرچی میبرید و میدوزید نه قانون رو رعایت میکنید نه عدالت رو!!!!
کمال
۰۷:۲۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
حالت خوب نیست!
مگه رژیم صهیونیستی به قوانین پایبنده!؟
ابراهیم پهلو
۰۷:۱۲ ۱۶ مهر ۱۴۰۳
تا اینجا مشخص شد نه بمب هسته ای اسراییل و نه شهرهای موشکی شما بازدارندگی در مقابل حمله را ندارند وحملات دوطرفه انجام شد پس یا صلح کنید یا چنان بزنید که طرف مقابل تمام توانایی اش را از دست داده وقادر به پاسخ نباشد یعنی به کلی نابود ویکطرفه شود چه شما ویا اسراییل.