سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد اقامه نماز:

نمازجمعه به امامت رهبری نماد اقتدار و همبستگی مردم ایران و لبنان بود

حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: نماز جمعه اخیر با حضور مقام معظم رهبری و مردم نماد اقتدار، انسجام و همدلی مردم ایران با مردم غزه و لبنان بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد اقامه نماز، ضمن تقدیر از حضور همکاران و تلاش آنها در حوزه نماز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نماز رسالت بزرگی بر عهده دارد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز آغاز طوفان الاقصی بیان کرد: مقاومت باید راهی را طی می‌کرد و خود را از بند‌هایی که رژیم صهیون غاصبانه در طول چند سال ایجاد کرده و مردم فلسطین را تحت فشار قرار داده است، آزاد می‌کرد.

ارباب سلیمانی اظهار کرد: به دنبال این عملیات حملات فراوانی رخ داد. در این فراز و فرودها، مردم غزه و لبنان بسیار تحت فشار، اذیت و آزار قرار گرفتند. محور مقاومت هم ضربه‌های محکمی به آنها وارد کرد.

مشاور وزیر و دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این مبارزه نابرابر است، تصریح کرد: در این ایام شاهد جان فشانی سردار مقاومت شهید سید حسن نصرالله و همراه ایشان سردار نیلفروشان بودیم. به این شهیدان عزیز تبریک عرض می‌کنیم چرا که آرزوی آنها شهادت بود و تسلیت عرض می‌کنم برای اینکه دیگر به ظاهر در کنار ما نیستند، اما راه‌شان همچنان وجود و ادامه دارد.

حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی بیان کرد: یکی از آثار راه آنها نماز جمعه اخیر با حضور مقام معظم رهبری و مردم بود که نماد اقتدار، انسجام و همدلی مردم ایران با مردم غزه و لبنان است.

حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی در پایان تصریح کرد: امیدوارم رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار حذف شود و مسلمانان نفسی تازه کرده و بتوانند پیام قرآن و اسلام را در دنیا منتشر کنند.

منبع: روابط عمومی ارشاد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.