سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان درمانی به سالمندان «خوشاب» در غرب خراسان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان «خوشاب» از معاینه رایگان سالمندان این شهرستان غربی خراسان رضوی به مناسبت هفته ملی سلامت سالمندان خبر داد.

دکتر علی شاهی گفت: همزمان با هفته ملی سلامت سالمندان، تیم پزشکی و پرستاری این شبکه خدماتی چون ویزیت رایگان، مشاوره سلامت، بررسی آزمایش‌ها، اندازه‌گیری فشار خون و نیز ارجاع به سطوح بالاتر را برای سالمندان، خانواده های شهدا و ایثارگر و نیز سالمندان زیر پوشش بهزیستی ارائه داد.

وی با اشاره به شعار "سالمندی فعال، فردایی برای همه"، بحث تکریم سالمندان در خانواده و جامعه را مهم خواند و گفت: تکریم سالمندان یک وظیفه اخلاقی و اسلامی است و حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در همه ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی در اولویت قرار دارد.

شاهی، حمایت اداره بهزیستی از سالمندان را قابل قدردانی دانست و افزود: موضوعات پیشگیری، مراقبت، آموزش و توانمندسازی سالمندان بسیار قابل توجه است که در این خصوص تمام بهورزان در ۳۴ خانه بهداشت و ۲ پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان خوشاب طبق بسته ابلاغی در حال ارائه خدمت به سالمندان هستند.

وی همچنین بر لزوم تکریم خانواده شهدا تاکید و بیان کرد: تکریم خانواده‌های شهدا یک امر ضروری و همگانی است که در همین راستا شبکه بهداشت و درمان خوشاب در راستای تکریم جامعه ایثارگری، آماده هرگونه همکاری با بنیاد شهید و خانواده شهدا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.