سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت ۹۸۶نفر دربخش درمان نوار غزه طی یک‌سال

وزارت بهداشت غزه تازه‌ترین آمار خسارت‌های بخش بهداشت و درمان در این منطقه در طول یک سال گذشته را اعلام و تاکید کرد: در این مدت ۹۸۶ نفر از بخش بهداشت و درمان در نوار غزه به شهادت رسیدند.

به نقل از خبرگزاری سما، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که با گذشت یک سال از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۹۸۶ نفر در بخش بهداشت و درمان در این منطقه به شهادت رسیدند.

این وزارت افزود: همچنین در این مدت ۱۳۰ خودروی امدادی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی خسارت دیده و از خدمت خارج شدند.

وزارت بهداشت غزه در ادامه اعلام کرد: از مجموع ۳۸ بیمارستان موجود در غزه ۲۳ بیمارستان در نتیجه جنگ نسل کشی در این منطقه از خدمت خارج شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود بامداد امروز یکشنبه با حمله به آوارگان فلسطینی در یک مسجد در مجاورت بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه ۲۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۹۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می‌دهد.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.