سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی در شهرستان دشتی

استاندار بوشهر گفت: عملیات اجرایی و آغاز بهره برداری از چندین طرح عمرانی در شهرستان دشتی انجام شد.

احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: افتتاح پروژه بهسازی محور خورموج به لاور شرقی به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از این پروژه‌هاست که گامی در راستای بهبود تردد و ایمن‌سازی مسیر است.

وی افزود: افتتاح ۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر خورموج نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که به بهره‌برداری رسید.

استاندار بوشهر از افتتاح ۶ پروژه حوزه راهداری خبر داد و تصریح کرد: راه‌اندازی باربری شیخیانی در لاور شرقی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال از این طرح‌هاست.

محمدی زاده عنوان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت سه‌راه عربی تا عالی حسینی به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۴۵۰میلیارد ریال و همچنین اجرای آسفالت محور کارخانه سیمان تا روستای لاور شرقی به طول پنج کیلومتر و اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال نیز از این طرح‌هاست.

وی افزود: اجرای روشنایی میدان بصیرت تا زائرعباسی به طول هفت کیلومتر و اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت محور گزدراز به شیخان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و اجرای روشنایی از روستای عربی تا پلیس راه به طول ۲ کیلومتر و اعتبار ۵۳ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین ۲ پروژه راهداری کلنگ‌زنی شده که شامل بهسازی قطعه سوم محور گزدراز به شیخان به طول ۳ کیلومتر و مجتمع خدمات رفاهی احمدی محدوده روستای منقل است.

شهرستان دشتی در ۸۵ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.