سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی شهرک خضرا یک فوتی داشت/ آیا تلفات حادثه بیشتر می شود؟

آتش سوزی در شهرک صنعتی خضرا کرمان ۱ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

رییس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۹:۰۶ صبح امروز یکشنبه (۱۵ مهر ماه) حادثه آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های واقع در شهرک صنعتی خضرا کرمان در محور باغین به کرمان گزارش شد.

سید محمد صابری افزود: بلافاصله پس از گزارش حادثه، تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی کرمان با ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

صابری اظهار کرد: متاسفانه در پی این حادثه ۱ نفر بر اثر شدت سوختگی همان ابتدای امر جان خود را از دست داد و ۱۰ نفر که همگی درجات مختلفی از سوختگی داشتند بعد از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با تیم‌های اورژانس به مرکز سوانح سوختگی بیمارستان شفا کرمان منتقل شدند. همچنین ۱ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شد و ۲ مصدوم با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون دو ساعت و اندی پس از حادثه تعداد ۱۲ مصدوم منتقل شده به بیمارستان شفا در حال حاضر ۲ نفر ترخیص شده اند و دو نفر دیگر دارای سوختگی ۱۰۰ درصد،۵نفر  سوختگی بین ۵۵ تا ۶۰ درصد و ۳ نفر دارای سوختگی‌های جزئی هستند که این ۳ نفر تا ساعاتی دیگر ترخیص می‌شوند و بقیه باید تحت درمان باشند.

وی از تلاش حداکثری کارکنان بخش سوانح وسوختگی بیمارستان شفا برای بهبود این بیماران قدردانی کرد. 

حضور فوری و ایفای نقش پلیس در حادثه آتش سوزی شهرک صنعتی

فرمانده انتظامی استان با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی شماره ۲ شهر کرمان از حضور فوری و ایفای نقش پلیس در مدیریت این سانحه خبر داد.

وی در این خصوص گفت: پیش از ظهر امروز در پی وقوع آتش سوزی در شهرک صنعتی شماره ۲ شهر کرمان، در محل حضور یافته و چندین تیم انتظامی و پلیس‌های راه و راهور به محل وقوع این سانحه فرا خوانده شدند.

سردار فرشید با اشاره به فوت یک نفر و مجروح شدن چندین نفر در این حادثه افزود: با حضور به موقع همکاران انتظامی و پلیس راه و راهور و مسدود کردن ورودی و خروجی‌های این شهرک از ورود شهروندان و خودرو‌های عبوری به محدوده سانحه جلوگیری و با تلاش نیرو‌های خدوم آتش نشانی، اورژانس و سایر عوامل امدادی این آتش سوزی مهار شد و در ادامه دلیل وقوع آن تحت بررسی کارشناسان امر قرار گرفت.   

وی با اشاره به روان بودن ترافیک در محدوده شهرک صنعتی بر آمادگی پلیس برای هر گونه ایفای نقش و کمک رسانی در زمان وقوع حوادث و سوانح تاکید کرد.

برچسب ها: آتش سوزی ، بیمارستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.