سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت شهدای طریق القدس در آموزشگاه شهید قاضی خسروشهر

گرامیداشت شهدای طریق القدس با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آموزشگاه شهید قاضی خسروشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم بزرگداشت شهدای طریق القدس شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان که در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید قاضی برگزار شد به اهمیت خدمت سربازی در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:بعد از انقلاب اسلامی و با شروع جنگ تحمیلی جوانان آن زمان با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند که باعث ماندگاری نام و یادشان در تاریخ ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل از دوران سربازی به عنوان یکی از نسیم‌های رحمت الهی برای جوانان ایران اسلامی یاد کرد و گفت:سربازانی که با دفاع از اسلام، ارزش‌های دینی، عدالت و ولایت و مظلومین عالم خدمت می‌کنند نسیم‌های رحمت الهی را دریافته اند و این دارای ارزش بالایی در نزد خداوند و جامعه اسلامی است.

وی دوران خدمت سربازی در جامعه اسلامی را فرصتی برای خودسازی و تقویت روح و جسم جوانان عنوان کرد و افزود: دوران سربازی دوران نگهبانی از کیان اسلامی، کسب آموزش‌های رزمی و تقویت آمادگی جسمی و دفاعی است و این دوران بهترین زمان یک فرد به حساب می‌آید.

امام جمعه تبریز بر لزوم استفاده حداکثری جوانان از لحظات دوران سربازی در جهت تقویت روح و جسم خود تاکید کرد و گفت:دوران سربازی بهترین زمان برای برنامه ریزی و فکر کردن به مسایل مختلف زندگی است تا در آینده فرد مفید و موثری برای خدمت به کشور باشید.

گفتنی است مداحی و شعرگویی در مدح شهدای طریق القدس از دیگر برنامه‌های این مراسم بزرگداشت در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید قاضی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.