سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۲ اثر هنرجویان اردبیلی به نمایش گذاشته شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از نمایش ۷۲ اثر از ۳۴ هنرجوی اردبیلی خبر داد.

سعید نوریان گفت: این آثار از امروز در قالب نمایشگاه جمعی در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه اردبیل در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است و نمایشگاه تا ۱۷ مهرماه دایر خواهد بود.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به استقبال هنرمندان، استادان و خانواده‌های دوستدار هنر‌های تجسمی از این نمایشگاه افزود: موضوعات و مضامین آثار ارائه شده در این نمایشگاه از تنوع زیادی برخوردار است و هر هنرمند سعی کرده بهترین آثار خود در سبک‌های متنوع را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.
او با بیان اینکه ۵۰ آموزشگاه آزاد هنری با هدف آموزش و تربیت هنرمندان آینده در این استان فعال است، گفت: برگزاری دوره المپیاد آموزش هنر برای کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری موثر بوده است.
نوریان افزود: یکی از سیاست‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی هنری، کشف و پرورش استعداد‌ها و توجه به مراکز آموزشی هنری است و تلاش می‌کنیم با استفاده از فرصت‌های در اختیار، زمینه بالندگی و رشد هرچه بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل را فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.