سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/آتش نزاع خانوادگی خاموش شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت پلیسی در استان انجام شد، گفت: در مهمترین رویداد، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت دستگیر شدند.

سرهنگ سید علی میر احمدی  با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، گفت: در مهمترین رویداد به یک مورد درگیری پشت مصلی مسکن مهر سمنان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر از اعضای دو خانواده با دو نفر دیگر درگیر و این باعث آسیب یکی از طرفین شده بود، افزود: با انجام تحقیقات گسترده همگی این افراد دستگیر و به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دیگر رویداد مهم پلیسی دستگیری سارق خانم ۳۵ ساله سابقه دار از فروشگاه‌ها در شاهرود بوده است، ابراز داشت: این متهم خانم به اتحاد پنج فقره کش رو زنی در شاهرود اعتراف کرده است.

میر احمدی بابیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در مهدی‌شهر موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: سارق هنگام سرقت سیم و کابل شهرک صنعتی این شهرستان دستگیر و به ۱۰ متر کابل برق نیز از متهم کشف و ضبط شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.