سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۹۷۸ هزار دانش آموز در مدارس دولتی شهرستان‌های تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تا عصر دیروز ۹۷۸ هزار و ۶۹۸ در مدارس دولتی شهرستان‌های تهران ثبت نام کرده‌اند.

 مراسم تجلیل از خبرگزاری‌ها در خصوص پوشش و انعکاس خبری پروژه مهر امروز یکشنبه ۱۵ مهر با حضور مسعود بهرامی, مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران  برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در  این نشست گفت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جشنواره شهید رجایی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.  امروز سنجش بدو ورود کشور از البرز آغاز می‌شود و از اول آبان این فرایند در کل کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که از امروز عملا سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ را آغاز کردیم؛ افزود: تا عصر دیروز ۹۷۸ هزار و ۶۹۸ در مدارس دولتی شهرستان‌های تهران ثبت نام کرده‌اند. در مدارس غیر دولتی هم ١٠٠ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند. 

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با بیان این که در صدد هستیم تا تراکم دانش آموزان را روی ۳۲نفر  نگه‌داریم؛ افزود: سعی داریم با پروژه‌هایی که اداره نوسازی به آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تحویل داده؛ تراکم جمعیت را به ۳۰ نفر را برسانیم.

وی با بیان این که  ثبت نام اتباع در سال گذشته زودتر صورت گرفت؛ افزود: امسال با تغییر دولت  دستورالعمل ثبت نام اتباع دیر تر  صورت گرفت و ثبت نام ۱۵۰ هزار دانش آموز اتباع قطعی نشده است و در این موضوع عقب هستیم و ثبت نام دانش آموز اتباع از هفته آخر شهریورماه آغاز شد. همچنین دستورالعمل ثبت نام  دانش آموزان اتباع از سوی وزارت کشور تغییر کرد که باید کد یکتا دانش آموزان و والدین بروز رسانی شود.

بهرامی افزود: رویکردهای ما در سال جاری توانمندسازی مدیران، تقویت و ارتقای نیروی انسانی، مشارکت حداکثری ظرفیت ها از جمله ظرفیت والدین، پایش و نظارت مستمر اجرای برنامه ها در ادارات و  توجه جدی به فناوری های نوین در عرصه تربیتی و آموزشی است. ما در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳  بر فعالیت پرورشی در کلاس درس تمرکز داریم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.