سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پا‌های خانم هزارپا به قزوین باز می‌شود

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش پا‌های خانم هزارپا در هفته ملی کودک مهمان بچه‌های استان قزوین می‌شود.

همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۱۸ مهر ماه امسال، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش «پا‌های خانم هزارپا» مهمان بچه‌های استان قزوین می‌شود.

این تریلی نمایش سیار طی سه روز ۱۳ اجرا در قزوین، آبیک، الوند، شریفیه، محمدیه، مهرگان، آوج، آبگرم، اقبالیه و محمودآباد خواهد داشت.

اجرای نمایش عروسکی «پا‌های خانم هزارپا» به کارگردانی مهدی خجستگی، معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون و مسابقه از جمله بخش‌های برنامه این تماشاخانه سیار است.

این نمایش به نویسندگی ندا حاجی بابایی تولید شده و مهدی خجستگی، فاطمه چهره قانی، فاطمه فرکی، منصوره اسماعیلی، زینب رنجبری و سمانه دلیر بازیگران این نمایش هستند.

اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان در سراسر استان به خصوص در مناطق کم‌برخوردار از جمله اهداف حضور تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان قزوین به شمار می‌آید.

این نمایش که به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای «طرح حمایت از اجرای تئاتر فراگیر» تولید شده است، روایت خانم هزارپایی است که از پا‌های خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبرو می‌شود.

این کار نمایشی جذاب با هدف آماده‌سازی کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه برای ورود به جامعه، تولید شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.