سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار دارند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قزوین از حمایت ۲۲ هزار سالمند نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین خبر داد.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در زمینه‌های کمک معیشت، هزینه‌های درمانی، تامین هزینه بیماران زمین گیر و تهیه ایزی لایف مورد حمایت این نهاد قرار دارند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جدید برای تهیه ایزی لایف ۳۶۷ نفر از سالمند که به این نوع خدمت نیاز هستند مبلغ ۳ میلیارد ۱۶۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قزوین گفت: تعدد ۱۷ نفر از سالمند تحت حمایت با پرداخت حق بیمه توسط کمیته امداد و رسیدن به سن بازنشستگی شامل دریافت مستمری بازنشستگی سازمان نامین اجتماعی شده اند.

صیادی افزود: از جمله برنامه‌های دیگری که برای سالمندان در نظر گرفته است، شوق زیارت می‌باشد که به مناسبت روز سالمند، امسال تعداد ۲۲ نفر از سالمندان تحت حمایت به مشهد مقدس اعزام شدند؛ که این سالمند دارای شاخص‌های مختلف نظیر فعالیت در بحث اشتغال، حافظ قرآن بوده اند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد مفتاح الجنه می‌باشد که در این طرح سرکشی از خانواده‌های مددجو صورت می‌پذیرد که در ایام سال به ویژه هفته سالمند از خانواده‌ای سالمند بازدید و مشکلات این خانواده‌ها در حد توان مرتفع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قزوین گفت: سالمندان به عنوان ولی نعمتان جامعه ما هستند و نهاد مقدس کمیته امداد نیز در جهت تکریم این عزیزان تمام تلاش خود را دارد تا در حد توان نیاز‌های این نوع خانواده‌های را مرتفع سازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.