سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن‌پست: پیجر‌های لبنان در اسرائیل مونتاژ شده بود

روزنامه واشنگتن‌پست اذعان کرد موساد در پیجرهایی که در لبنان منفجر شد بمب کار گذاشته و این مونتاژ در اسرائیل انجام شده بود.

روزنامه واشنگتن‌پست اذعان کرد موساد در پیجرهایی که ۲۷ شهریور در لبنان منفجر شد و حداقل ۱۱ شهید و ۴ هزار مجروح بر جا گذاشت، بمب کار گذاشته بود.

 این رسانه آمریکایی در گزارشی اختصاصی نوشت: «پیجر‌هایی که در لبنان منفجر شد، توسط موساد طراحی و در اسرائیل مونتاژ شده بود». 

واشنگتن پست گزارش داد، پیجر‌هایی که ماه گذشته در لبنان منفجر شدند، در اسرائیل به مواد منفجره مجهز شده بودند. هدف این بود که هر دو دست کاربران پیجر‌ها منفجر شود و آنها دیگر توان جنگیدن علیه اسرائیل نداشته باشند.

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ماه بود که دستگاه‌های ارتباط رادیویی (پیجر) در لبنان منفجر شد. «فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان آن روز گفته بود که حداقل ۱۱ نفر شهید و ۴ هزار تن دیگر زخمی شدند و وضع ۴۰۰ نفر از مجروحان وخیم است.

منبع: فارس

برچسب ها: لبنان ، موساد ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
شرکتی که فروخته مهمه
ابراهیم پهلو
۱۰:۳۲ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
یا خبر کذب هست ویا اینهمه خرج سازمانهای اطلاعاتی حزب الله کردید پولش جای دیگر رفته وگر نه چطور یک سازمان با گستردگی یک کشور متوجه نشده پیجر کجا تولید ومونتاژ شده است؟
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
پس پیجرها رفتن اسرائیل برگشتن اما حزب الله نفهمیده!!
چقد سهل انگار تو موقعیت جنگی ...
هر احتمالی باید درنظر گرفته بشه!
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
حالا که دست سازندگانش وشرکتها رو شده هیچ چاره ای ندارن مگه اینکه بیندازن مستقیم گردن اسرائیل جنایتکار تا شرکتهای مزخرفی که همکاری داشتن را تبرئه کنند البته اینها بازم با اون شرکتها بعدا همکاری خواهند داشت ودارن
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
یعنی یک نبوده یکی از این پیجرها رو باز کنه و داخلش رو وارسی کنه؟
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
بررسی کردن ولی فکرش رو نکرده بودن که ممکنه داخل خود باتری بمب باشه! ولی از این به بعد دیگه همه چی رو بررسی می کنن..
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
برای مقابله با اینچنین دشمن وحشی و درنده خو باییستی شبانه روز برای ارتقای سطح آمادگی و تولید تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز کار کرد و از واردات تجهیزات حساس از خارج اجتناب کرد. ریشه صهیونیستها ی گرگ صفت از عالم هستی کمباد.
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۵ مهر ۱۴۰۳
بکشید ما را امت ما زنده تر میشود امت ما که هیچ دنیا زنده تر شد اسرائیل با کشور ثالث اینکار رو کرده حالا میخان اسم کشور ثالث لو نره ........ وحشی های خون آشام انشالله به جزا و عذاب خداوند گرفتار شوید