سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مطرح کرد؛

احداث پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) قم در مراحل پایانی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیشرفت پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: هفتمین سقف که آخرین سقف این پروژه محسوب می‌شود نیز زده شد.

مسعود بخشی با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تلاش کرده است در هر شرایطی پروژه‌های شهری را با کیفیت بالا به اجرا برساند، اظهار کرد: مسائلی از جمله کمبود نیرو به دلیل پروژه‌های مسکن، مشکلات آب و هوایی و مسائل اقتصادی مانع از حرکت این سازمان نشده است.
 
وی افزود: این سازمان به توانایی انجام چند پروژه در یک زمان رسیده است، برای مثال در کنار پروژه پل صدوقی به فردوسی، پروژه‌های دیگر مثل پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) همچنان در حال اجرا است.
 
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تونل غدیر و تکمیل مسیرهای دسترسی تقاطع حکیم را از دیگر پروژه‌های فعال سازمان دانست و خاطرنشان کرد: در همین مسیر، تقاطع پل نیک اندیش و رودخانه و رمپ و لوپ جنوب غربی غدیر در دست اقدام است و همه اینها وجود دارد، اما هیچکدام با همه شرایط مثل کمبود نیرو و کمبود بتن تعطیل یا نیمه تعطیل نشدند و همگی یا اجرا شدند یا در حال اجرا هستند.
 
بخشی با تاکید بر اجرای هماهنگ و با قدرت پروژه‌ها، گفت: در پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) که در ابتدای سال روی سقف سوم بوده است، امروز سقف هفتم و سقف آخر زده شد.
 
وی اضافه کرد: در این مدت قسمت جنوبی مسیرهای دسترسی تقاطع حکیم و پیامبر اعظم (ص) تا یکی از عرشه‌ها تکمیل شده و خاکبرداری تا ۶۰ درصد پیش رفته است.
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.