سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم اندیشی نقش آتش نشانی‌ها در ارتقا ایمنی شهر‌ها + فیلم

نشست تخصصی هم اندیشی نقش مقررات ملی ساختمان و آتش نشانی‌ها در ارتقا ایمنی شهر‌ها در اراک برگزار شد.

معاون دبیر ستاد آتش نشانی کشور در نشست تخصصی هم اندیشی در رابطه با مقررات ملی ساختمان و نقش آتش نشانی‌ها در رابطه با ارتقا ایمنی شهر‌ها گفت: نشست تخصصی و هم اندیشی با معاونان و مدیران پیشگیری سازمان‌های آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های مراکز استان‌ها با هدف هم اندیشی در زمینه نقش و مسئولیت‌های سازمان‌های آتشنشانی در حوزه نظارتی و پیشگیری از حوادث در شهر‌ها برگزار می‌شود.

نوراللهی افزود: هدف این است تا چالش‌ها و آسیب‌های این حوزه شناسایی شود و در زمینه رفع آنها و ارتقا عملکرد سازمان آتش نشانی در حوزه پیشگیری و نظارت بر ایمنی برنامه‌های جدید تدوین شود.

او گفت: مقرر شد مسائلی که در حوزه ایمنی شهری و نواقص موجود در این حوزه وجود دارد در قالب آسیب شناسی از حوزه پیشگیری از حوادث شهری از جمله در ساخت و ساز‌ها و ساختمان‌های شهری شناسایی شود.

نوراللهی افزود: مقرر شد عملکردها، طرح‌ها و ایده‌های برتر در مراکز استان‌های کشور معرفی شود همچنین برنامه ریزی برای آینده متناسب با آسیب شناسی‌ها انجام شود که این کار نیازمند همکاری سازمان نظام مهندسی، مرکز تحقیقات ملی مسکن و شهرسازی و سایر ارگان‌ها است.

او با اشاره به حوادث مربوط به ساخت و ساز‌ها گفت: در سال‌های گذشته برخی حوادث در ساختمان‌های بلندمرتبه مربوط به نمای ساختمان بوده به طوری که در مشهد نمای ساختمان دچار حریق شد.

بنابراین موضوع، نظارت بر اجرای مقررات ملی ساختمان‌ها معیار‌های لازم را برای ایمنی ساختمان‌ها فراهم کرده و هدف این است که با همفکری با دستگاه‌ها بتوان به دانش مشترک برسیم تا بتوان از وقوع حوادث پیشگیری کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.