سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص خودرو‌های توقیفی در هفته انتظامی

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از ترخیص خودرو‌های توقیفی در هفته انتظامی خبر داد.

 سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور رضایت مندی آحاد مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترخیص انواع وسایل نقلیه توقیفی به استثنا وسایل نقلیه دارای دستور قضایی و یا شاکی خصوصی، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

 وی افزود: به مناسبت هفته انتظامی تمامی خودرو‌های توقیفی از سوی پلیس که شکایت و پرونده قضائی مفتوح ندارند، ترخیص می‌شوند.

  سرهنگ عباسی گفت: افراد می‌توانند از شنبه ۱۴ مهر تا پایان هفته انتظامی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور رضایت مندی آحاد مردم، پلیس راهنمایی و رانندگی برای ترخیص انواع وسایل نقلیه توقیفی به استثنا وسایل نقلیه دارای دستور قضایی و یا شاکی خصوصی، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بیان کرد: به مناسبت هفته انتظامی تمامی خودرو‌های توقیفی از سوی پلیس که شکایت و پرونده قضائی مفتوح ندارند، ترخیص می‌شوند.

وی گفت: افراد می‌توانند از شنبه ۱۴ مهر تا پایان هفته انتظامی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، فرایند ترخیص خودروی خود را پیگیری کنند. با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰، فرایند ترخیص خودروی خود را پیگیری کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.