سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوره پاتوق کتابخوان ویژه بزرگسالان در کتابخانه‌های اشکذر

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: دومین دوره پاتوق کتابخوان ویژه بزرگسالان در کتابخانه‌های این شهرستان برگزار شد.

 

 حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین دوره فعالیت پاتوق کتاب ویژه بزرگسالان با هدف ترویج فرهنگ عادت به مطالعه، در کتابخانه‌های منتخب اشکذر برگزار شد.

 او بیان کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) در حوزه کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج فرهنگ عادت به مطالعه روزانه، دومین برنامه پاتوق کتاب با محوریت جلد دوم کتاب شما عظیم‌تر از آنی هستید که می‌اندیشید بهشت یا جهنم انتخاب با شماست، در کتابخانه‌های اشکذر برگزار شد.

 حفیظی اظهار داشت: این دوره پاتوق کتابخوانی ویژه بزرگسالان است و در کتابخانه عمومی امام صادق (ع) و مرحوم ذاکری اشکذر طراحی شده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: در واقع این محفل کتاب، فرصتی را برای مخاطبان علاقه‌مند به حوزه کتاب و کتابخوانی فراهم کرده تا بتوانند با افرادی که فعال حوزه کتاب به شمار می‌روند از نزدیک به گفتگو پرداخته و مسائل و موضوعات خود را در این زمینه مطرح کنند.

حفیظی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نوع برنامه‌ها ایجاد موجی برای جلب توجه بیشتر افراد به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

او تصریح کرد: تلاش برای اینکه کتاب و کتابخوانی، مسئله اصلی شود، تداوم دارد و مطالعه کتاب باید به‌صورت عادت در برنامه ریزی روزانه وجود داشته باشد همچنین این پاتوق به سرپرستی ریحانه افخمی تسهیل گر کتاب برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.