سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۳ میلیون درخت در تهران در ۳ سال گذشته

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: طی ۳ سال گذشته ۳ میلیون درخت کاشته شده و ۴۰ کیلومتر مترو در شهر تهران توسعه پیدا کرده است.

داوود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۲۶ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵ همزمان با یکصد و چهل و پنجمین پویش امید و افتخار گفت: در عملیات وعده صادق ۲، ما با تکنولوژی تاپ دنیا جنگیدیم و در کنار گنبد آهنی رژیم صهیونیستی تمام دنیا به کمک آنها آمدند تا از موشک‌های ما جلوگیری کنند، اما نشان دادیم اگر اراده کنیم و برای نایب امام زمان (عج) سربازی کنیم کار‌ها پیش می‌رود. دیروز در نماز جمعه نیز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر بودیم.

وی افزود: در پویش امید و افتخار در این سال ها، میلیارد‌ها تومان خرج پروژه‌ها شده تا مردم از آن‌ها استفاده کنند و این هم نوعی خلق حماسه است. اگر نگاهی به این پروژه‌ها و عدد و رقم‌های پروژه‌های حوزه‌های مختلف در سه سال گذشته در مدیریت شهری داشته باشیم نشان از روحیه جهادی مدیریت شهری دارد.

گودرزی با بیان اینکه ما مدیون مردم هستیم، ادامه داد: از نگاهی دیگر لیاقت و شان مردم بیشتر از این پروژه‌ها و خدمات است و اگر دست به دست هم دهیم بسیار بیشتر از این می‌توانیم خدمات ارائه کنیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه اعتبار این ۱۲۶ پروژه حدود ۲۸۰ میلیارد تومان است که در کنار توافقات برای حل مشکلات حقوقی برخی مجموعه‌ها به حدود یک هزار میلیارد تومان می‌رسد، بیان کرد: در سه سال گذشته در مدیریت شهری بیش از ۱۰ سال کار انجام شده است. در مدیریت شهری که به دشمنی با درخت متهم شده ۳ میلیون درخت کاشته شده و ۴۰ کیلومتر مترو در شهر توسعه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در بحث نهضت مسکن، کلنگ ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در ابتدای امسال زده شده است. همچنین در این سه سال ۲۵ درصد کل معابر شهر تهران را آسفالت کردیم که در توزیع آسفالت امری بی‌سابقه است. علیرغم همه اینها مدیون مردم و بدهکار و نوکر آنها هستیم.

گودرزی همچنین گفت: ۲۲۰۰ پروژه طرح من شهردارم در شهر تهران در نیمه اول امسال به پایان رسیده است.

برچسب ها: خدمات شهری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.