سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۲۶ پروژه مدیریت شهری در منطقه ۵ تهران

شهردار منطقه ۵ با اشاره به افتتاح ۱۲۶ پروژه مدیریت شهری در این منطقه گفت: بسیاری از پروژه‌ها چندین سال بلااستفاده مانده بودند.

آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲۶ پروژه مدیریت شهری امروز در منطقه ۵ در قالب یکصد و چهل و پنجمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران برگزار شد. 

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۵ تهران گفت: خدمت در شهرداری توفیق بزرگی است و افتخار می‌کنم که خادم مردم در مدیریت شهری هستیم. مجموعه شهید رضایی مجموعه ارزشمندی بود در عین حالی که مطالبه و مورد نیاز مردم بود اما به دلایل مشکلات ملکی رها شده بود و به بهره‌برداری نمی‌رسید.

وی افزود: تاکیدات شهردار تهران باعث شد تا مجموعه‌ها با حداکثر کیفیت به بهر‌برداری برسد و یک سرای محله در منطقه ۵ با معارضانی همراه بود که با اعتبار ۶۰۰ میلیارد برطرف و افتتاح شد.

پوریانفر گفت: نباید مجموعه‌هایی که مورد نیاز شهروندان است به دلایل مشکلات حقوقی و تملک استفاده نشود، اختلاف بین سازمان‌ها و نهاد‌ها در کشور یک معضل جدی است و متأسفانه مجموعه‌های تولیدی خوبی داشتیم، اما به دلیل اختلافات نهادی بلااستفاده ماندند، اما در تلاش هستیم که تمامی این مورد‌ها را اصلاح و به ثمر برسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.