سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی محیط زیست در استان یزد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: نهاد‌های عمومی و خصوصی دستاورد‌های زیست محیطی خود را در نمایشگاه بین المللی محیط زیست به نمایش بگذارند.

سیدرضا نورانیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست در آبان امسال، گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی و ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالین حوزه محیط زیست برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه راهکار‌های نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته در جهت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شاهد تقویت هرچه بیشتر ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی هستیم. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد در ادامه افزود: یکی از مهمترین دستاورد‌های نمایشگاه محیط زیست، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتار‌های سازگار با محیط زیست است که در راستای دستیابی به اهداف سازمان بسیار اهمیت دارد. 

وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه محیط زیست با شعار «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» در روز‌های ۲۹ آبان لغایت ۲ آذرماه ۱۴۰۳ تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های دانشگاهی و حوزوی و واحد‌های تولیدی و خدماتی استان قم، می‌توانند برنامه‌ها و اقدامات خود در حوزه‌های گوناگون زیست محیطی را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.