سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های چهارخطه فعال لرستان تا پایان سال مالی افتتاح می‌شوند

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان تأکید کرد: در صورت تأمین اعتبار، پروژه‌های چهارخطه فعال این استان تا پایان سال مالی جاری افتتاح می‌شوند.

داریوش اسدزاده در سخنانی، اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبارات لازم، پروژه‌های چهارخطه فعال لرستان تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: پروژه‌های چهارخطه کوهدشت - «زانوگه»، «دهریز» - نهاوند، خرم‌آباد - نورآباد و تقاطع «شول آباد» با جدیت تمام در حال انجام عملیات اجرایی هستند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان، ادامه داد: محور کوهدشت - «زانوگه» ۱۷ کیلومتر است که ۳.۵ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده و پنج کیلومتر از آن هم در سال گذشته به پیمان رفته که پیمانکار آن با جدیت در حال انجام عملیات اجرایی است و قرارداد پنج کیلومتر دیگر هم در همین هفته منعقد می‌شود.

اسدزاده، تصریح کرد: پیگیر هستیم تا در قالب مسیر اربعین محور اسلام‌آباد - «بابازید» و «زانوگه» تا «بلوران» به طول ۳۲ کیلومتر را در پیمان قرار دهیم.

وی گفت: آسفالت تقاطع «شول آباد» در سه‌لایه آسفالت در حال انجام است که در این ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به عملیات اجرایی محور «دهریز» - نهاوند، بیان داشت: این محور ۱۱ کیلومتر است که هفت کیلومتر آن در حال آسفالت است.

اسدزاده، افزود: در این مسیر یک تقاطع به نام «جعفرآباد» قرار دارد که فقط دال آن باقی‌مانده است و در صورت تأمین اعتبار و رفع معارضین تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: قرارداد پیمانکار پروژه چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد به علت پر شدن سقف مبلغ پایان‌یافته است و، چون این پروژه‌ها تفویضی است باید برای ادامه کار مجوز شرکت ساخت گرفته شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان، یادآور شد: باتوجه‌به اینکه قرارداد پیمانکار پروژه چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد به علت پر شدن سقف مبلغ قرارداد پایان‌یافته و این پروژه تفویض شده از شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور به استان است می‌بایست برای ادامه کار از شرکت ذکر شده مجوز لازم گرفته شو

اسدزاده، افزود: این مجوز در روز‌های گذشته اخذ و پیمانکار هم مشخص شده که در حال انعقاد قرارداد است.

وی اضافه کرد: از ۸۵ کیلومتر طول این محور فقط پنج کیلومتر آن باقی‌مانده تا به بهره‌برداری کامل برسد و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال مالی جاری افتتاح خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.