سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد

سرپرست مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون سازمان محیط‌زیست گفت: معضلات محیط‌زیستی، مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد.

 ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با حضور امید حاجتی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست و فاطمه شفیعی، سرپرست حوزه ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان برگزار شد.

در این مراسم آرمان خورسند، سرپرست جدید مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه موضوعات محیط زیستی از جمله مسائلی است که روز به روز اهمیت آن بیشتر نمایان‌تر می‌شود، تاکید کرد: باید توجه کنیم که مشکلات و معضلات محیط‌زیستی مرز‌های سیاسی و جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسد و زمانیکه پدیده‌های طبیعی رخ می‌دهد زندگی همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مسائل محیط زیستی در حوزه بین‌الملل تمرکز بر روی موضوعاتی دارد که ابعاد مختلف زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با توجه به اهمیت راهبردی و ذات چند وجهی این مسائل نمی‌شود با نگاه تک بعدی به آنها نگاه کرد.

خورسند تصریح کرد: برای پیشبرد فعالیت‌ها کار بین بخشی را در این حوزه تقویت خواهیم کرد و امیدواریم سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ناظر و بالادستی نیز در این زمینه به ما کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.