سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۴۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی این شهرستان در نیمه اول امسال خبر داد.

لطف‌الله بابایی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست پارسال ۴۳ هزار و ۷۹۸ مسافر پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند، گفت: امسال ۶۳ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: از این تعداد ۸۴۵ نفر ایرانی و ۶۲ هزار و ۱۳۲ نفر نیز مسافران خارجی هستند که مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کردند.
او ورودی ایرانی در ۶ ماه گذشته را ۸۴۳ نفر و خروجی مسافران ایرانی را ۲ نفر عنوان کرد و گفت: در این مدت ۲۹ هزار و ۵۲۰ مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار وارد ایران شده و ۳۲ هزار و ۶۱۲ مسافر خارجی نیز از این مرز خارج شده‌اند.
بابایی با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی خروجی مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار در ۶ ماه نخست امسال بیان کرد: در این مدت خروجی مسافران خارجی از این پایانه ۲۱ هزار و ۷۸۴ مسافر بود که این میزان امسال به ۳۲ هزار و ۶۱۲ مسافر افزایش یافته است.
او افزود: همچنین در ۶ ماه نخست پارسال ۲۰ هزار و ۶۰۱ مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشور شدند که این رقم در مدت مشابه امسال با افزایش ۴۳ درصدی به ۲۹ هزار و ۵۲۰ مسافر افزایش یافته است.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در ۶ ماه اول امسال در مجموع حدود ۷۷ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۹۸۵ دستگاه وارد و ۳۶ هزار و ۹۴۶ دستگاه وسیله نقلیه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.
بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۷۵ هزار و ۲۸۹ دستگاه کامیون و هزار و ۶۴۲ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کردند، افزود: تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد و تردد کامیون نیز ۲۴ درصد افزایش داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.