سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی دهک بندی خانوار‌ها هر ۶ ماه یک بار

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: دهک بندی خانوار‌ها هر شش ماه یک بار با استفاده از داده‌های جدید انجام می‌شود.

کشاورز ترک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفتگوی حضوری با برنامه روی خط باشید گفت: افراد ۷ دهک اول مشمول کالابرگ الکترونیکی می‌شوند و افراد معترض به دهک بندی خانوار خود به سایت www. hemeyat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

کشاورز ترک اضافه کرد: در یکسال گذشته که شاخص‌ها بروز شد بسیاری از دهک‌ها تغییر کرد و شاهد رضایتمندی بسیاری از همشهری هایمان بودیم.

به گفته وی، بیشترین عاملی که در حوزه یارانه‌ها تاثیر دارد تراکنش‌های بانکی است و هنوز در این سامانه اطلاعات املاک وزمین وارد نشده و در آینده آخرین بخشی است که به این سامانه اضافه خواهد شد. 

کشاورز اضافه کرد: بحث درآمد‌ها و حقوق ودسمتزد‌های دریافتی، سهام بورس اوراق بهادر، تراکنش‌های مالی هر یک از اعضای خانواده و خودرو مواردی هستند که در حال حاضر بررسی می‌شود تا و به هر کدام هر از آنها ضریبی تخصیص پیدا می‌کند و و دهک و یارانه افراد مشخص می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به اینکه هرگونه گردش مالی دهک را در میانگین کشوری مشخص می‌کند گفت: بیشترین تاثیر را حقوق دریافتی افراد دارد و همچنین خودرو‌های خارجی ضریب بیشتری در دهک بندی دارد.

به گفته وی، میانگین رسیدگی به پرونده‌های دعاوی بین کارگر و کارفرما‌ها از ۴۵ روز به ۲۷ روز کاهش پیدا کرده است تا بتوانیم پاسخگوی جامعه کار باشیم.

کشاورز ترک گفت: همچنین کارگران در حوزه قوانین روابط کار ومزد و حقوق هرگونه اعتراضی دارند می‌توانند وارد سامانه جامع روابط کار شوند و بسیار تسهیل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.