سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از نسخه‌های کاغذی و مشکل تامین هزینه درمان توسط بیمه تکمیلی آتیه سازان

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات پوشش هزینه درمانی بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ و نسخه های کاغذی برخی از بیمارستان های خصوصی سخن گفت.

این روز‌ها دیگر خبری از نسخه‌های دست نویس نیست و نسخه‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، اما به گفته شهورند خبرنگار ما همچنان در برخی از بیمارستان‌های خصوصی همچنان به صورت نسخه کاغذی انجام می‌شود این امر موجب شده تا افرادی که بازنشسته تامین اجتماعی هستند و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ دارند نتوانند هزینه درمان خود را از بیمه تکمیلی دریافت کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از سازمان تامین اجتماعی درخواست کرد تا دستورالعمل ثبت سیستمی را در همه بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های خصوصی ابلاغ جدی کند و یا اینکه برای مدتی این دستورالعمل را لغو کند تا در همه بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها اجرا شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام؛ بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ دارم طبق دستورالعمل تامین اجتماعی فقط برای نسخه‌های آنلاین و هزینه بیمه پایه و تکمیلی به صورت آنلاین محاسبه می‌کنند، اما برخی از بیمارستان‌های خصوصی مانند بیمارستان بهمن با نسخه کاغذی کار انجام می‌دهند به همین دلیل بیمه تکمیلی هزینه‌های درمان را پرداخت نمی‌کند و باید بیماران خودشان هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت کنند. خواهش میکنم پیگیری کنید تا سازمان تامین اجتماعی همه بیمارستان‌ها چه دولتی و چه خصوصی ابلاغ جدی کند تا این زنجیره دستورالعمل تکمیل شود و یا اینکه برای مدتی این لغو کند تا بیمارستان‌ها به طور کامل انجام دهند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.